MateClick - Zirkunferentzia, zirkulua eta gorputz geometrikoak

Imagen 02 Gorputz geometrikoak bezala, irudi zirkularrak ere askotan agertzen dira ikaslearen inguruan. Hori dela eta, arreta berezia jarriko diegu unitate honetan, garrantzi bereko bestelako irudiak alde batera utzi gabe, hala nola poliedro erregularrak. Unitate honetan hainbat elementu landuko ditu ikasleak: zirkunferentziaren elementuak, zirkunferentzien eta zuzenen arteko posizio erlatiboak, sektore zirkularrak, azalerak eta poliedroak. Horretarako, zenbaki hamartarrekin egindako eragiketak eta kontzeptu geometrikoak menderatu beharko ditu, angeluak identifikatzeko edo bolumenak eta gorputz geometrikoen edukierak aurkitzeko.

• Baliabide motak: autoebaluazioa, prozesu/prozedurak laguntzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna, joku didaktikoa, weblog, webquest

• Orientabide didaktikoa : Aurretiko ezagutzak: Hainbat aldagai erabiliz problemak ebazten dituzte; eragiketa matematikoak egiten dituzte osoko zenbakiez; angeluak identifikatu eta kalkulatzen dituzte; neurri-unitateak erabiltzen dituzte; eragiketa matematikoak egiten dituzte zenbaki hamartarrez eta oinarrizko kontzeptu geometrikoak menderatzen dituzte. Helburuak: 1. Zirkuluaren eta zirkunferentziaren elementuak identifikatzea eta adieraztea. 2. Marrazketarako tresnak (erregela, konpasa, eskuaira, kartaboia eta angelu-garraiagailua) egoki erabiltzea irudi geometrikoak egiteko. 3. Zirkunferentzien arteko eta zirkunferentzien eta zuzenen arteko posizio erlatiboa bereiztea. 4. Forma geometriko zirkularrak identifikatzea eta egitea. 5. Irudi zirkularren azalerak eta luzerak kalkulatzeko formulak ezagutzea eta aplikatzea, inguruko problemak ebazteko. 6. Poliedro erregularrak, prismak, piramideak, zilindroa, konoa eta esfera identifikatzea eta egitea. 7. Gorputz geometrikoen azalerak kalkulatzeko formulak ezagutzea eta aplikatzea, inguruko problemak ebazteko.

• Zirkunferentzia, Piramideak, Zilindroa, Esfera, Azalera, Luzera, Zirkulua, Poliedroa, Prisma, Konoa, Paralelepipedoak, Posizio erlatiboak

Data: 27/11/2014 14:00:11

Data: 24/01/2012 20:02:00