MateClick - Adierazpen aljebraikoak

Imagen 02 Unitate honetan, inguruko problemak ebaztean askotan agertzen den hizkuntza aljebraikoa trebetasunez interpretatzen ikasiko du ikasleak, eta lehen mailako ekuazioak ebazten hasiko da. Horregatik, aldez aurretik berreketak, erroak, zatikiak, eta azken finean, osoko zenbakiak kalkula ditzaten sustatzea garrantzitsua da.

• Baliabide motak: autoebaluazioa, prozesu/prozedurak laguntzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna, joku didaktikoa, weblog, webquest

• Orientabide didaktikoa : Aurretiko ezagutzak: Hainbat aldagai erabiliz problemak ebazten dituzte; eragiketa matematikoak egiten dituzte osoko zenbakiez eta eragiketa matematikoak egiten dituzte zatiki, berreketa eta erroez. Helburuak: 1. Hizkuntza aljebraikoa ezagutzea eta interpretatzea. 2. Adierazpen aljebraiko bat zenbakizko balioa ezagutzea eta kalkulatzea. 3. Monomioez osatutako adierazpen aljebraiko errazak laburtzea. 4. Baliokidetasun-erregelak aplikatzea ekuazioen artean, lehen mailako ekuazio errazak ebazteko. 5. Prozedura aljebraikoa erabiltzea inguruko problemak ebazteko.

• Adierazpen aljebraikoa, Monomioa, Zenbakizko balioa, Baliokidetasun-erregelak, Ekuazioa

Data: 16/06/2014 13:45:07

Data: 24/01/2012 20:01:24