Ikusteko urritasuna - Ondo pasatuko dut

Imagen 02 Sekuentzia didaktiko honetan, ikasleak ikusmen urriko pertsonen ikuspegitik aztertuko ditu aisialdia emateko hainbat modu Ikusmen urritasunak hainbat jarduera baldintzatu bai, baina eragotzi ez dituela egiten ikusiko du. Unitatea 4-6 saiotan egitekoa da; saio bakoitzean, aisialdia emateko moduei buruzko kontzeptu-sailak aztertuko ditugu.

Hartzaileak: ikaslea, irakaslea, tutorea

• Baliabide motak: eztabaidak, animazioa, autoebaluazioa, testuingurututako kasua, prozesu/prozedurak laguntzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna, joku didaktikoa, taula, bideoa, webquest

• Orientabide didaktikoa : - Ikusmen urriko pertsonek aisialdiko jardueretan dituzten arazoei eta zailtasunei buruz sentsibilizatzea. - Ikusmen urriko pertsonekiko norberaren eta taldearen kontzientzia sustatzea, gizarte barneratzailea lortze aldera. - Gizarteratzea sustatzea eta ikusmen urriko pertsonen bizi-kalitatea hobetzea. - Ikusmen urriko pertsonekiko zintzotasuna, enpatia eta laguntza sustatzea. - Aisialdiko hainbat jardueratan ikusmen urriko pertsonei erabilera eta normalizazioa errazteko egiten diren egokitzapenak ezagutzea.

• Aisia, Gizarteratzea sustatzea, Audiodeskribapena, Teknologiak, Ukimena, Arraitasuna, Zinema, Museoa, Jaws, Ikusteko urritasuna, Bideojokoak

Data: 10/07/2017 13:40:20

Data: 29/09/2011 14:15:50