ZARATA, ZER DAKIZU HORRI BURUZ?

Imagen 02 Ikasmaterial honen atal handiena jolas didaktikoa da,haurrek jolasten duten bitartean ikasten dute. Leheneik eta behin jolasean hasi baino lehen, aurretiko galdeketa bati erantzun beharra dago, gairekin hartu eman txikia izateko, eta ikasleak duen ulermen maila pixka bat neurtzeko. Ondore , jolasean sartu, eta bi modu aurketez dira jolasteko, lehenegoa, ikasteko balio du, hau da haurrak ez u ezer irabazi edo galtzen, gainera nahi den pantiala zenbakira joan eta bertan dauden galderei ezer arriskatuz erantzun daiteke. Jolas modu hau, irakaslearentzako interesagarri gerta daiteke, uneren batean ikasmaterial honen inguruko puntu jakin bat landu nahi ez gero, eskeintzen den karratutxoan nahi den pantaila zenbakia idatzi eta bertara salto egingo dugu. Bigarren modua berriz, haurak adi egon beharko dute, hemen puntuak irabazi eta galdu egiten baitira, ondo egin ez gero puntu bat irabazi egiten da, baina, gaizki erantzun ez gero puntua galdu egiten da, baina, BERRITXU izeneko pertsonaiak puntu hau berreskuratzeko beste aukera bat emten digu, EGIA/GEZURRA moduko gladera bati erantzunez. 50 egoera desberdin aurkezten dira. Eta bukaeran zenbat puntu irabazi dituzun adieraziko da. Behin jolasarekin amaituta, amaierako testa erantzun beharko dute, gaia ongi barneratu den neurtzeko. Eta azkenik, irakaslearentzako baliogarri izan daitekeen materiala eskuragarri dago. Galdera eta erantzun guztiak, gaiaren inguruko ipuin modura kontatutako liburua, eta irakaslean nahi eran aldatu dezan materiala Exelearning irurri fitxategia ere eskeintzen da. (.fla fixategiak ez dira eskuragarriak, beraz gainontzeko edukia aldagarria litzateke). Ikasmaterial honekin lortu nahi diren helburu nagusiak hauexek dira: • HAURTZAROTIK ARRISKUA HAUTEMATEAREN KULTURA INDARTZEA • IKASTETXEETARA PREBENTZIOAREKIN LOTUTAKO BALIOAK HELARAZTEA • ZARATA: OINARRIZKO KONTZEPTUEN INGURUKO EZAGUTZA. • TXIKITATIK JAKITEA ZEINTZUK DIREN ZARATAREN ONDORIO NAGUSIAK. • ZARATARENGANDIK BABESTEKO NEURRIAK EZAGUTZEA. • LEHEN HEZKUNTZAKO 5. MAILAKO IKASLEEI zuzendurik dago ikasmateriala.

Hartzaileak: ikaslea

• Baliabide motak: joku didaktikoa

• Orientabide didaktikoa :

• arriskuak, zarata, jolasa, haurrak, neurriak

Data: 06/05/2017 10:00:49

Data: 11/09/2013 12:04:33