Teknologia interaktiboa II - Adierazpen grafikoa

Imagen 02 Unitate hau adierazpen grafikoari buruz ikasteko diseinatu da; izan ere, DBHko 2. mailako curriculumaren bloke nagusietako bat da. DBHko 1. mailan, ikasleek marrazketa teknikoko kontzeptu batzuk landu dituzte, besteak beste trazatua, bozetoa, krokisa, eskalen erabilera eta altxaeraren, oinplanoaren eta profilaren bistak. Kontzeptu hauek bigarren hezkuntzako 2. mailaren unitate honetan birpasatuko dira, eta beste kontzeptu konplexuago batzuetara zabalduko dira, bai eta beste erabilera batzuetara ere, egoera errealetan. Bigarren hezkuntzako bigarren mailako “Adierazpen grafikoa” unitatearen helburu nagusia ikasleek hiztegi teknikoagoa eta espezifikoagoa eskuratzea da, teknologiak esku hartzen duen ingurune, egoera eta prozesuetan, memoria eta proiektuetan arazoak ebazteko prozesuak dokumentatzeko gai izan daitezen, adierazpen grafikoaren bidez. Azkenik, helburu da, bestalde, gaitasun digitala eskuratzea tresna ofimatikoak erabiltzean, proiektu horiek diseinatzeko. Deusto Fundazioak egindako sekuentzia didaktikoa, Garikoitz Álvarez Arroyuelo eta Jose Angel Guarrochena Martinez irakasleen lankidetzarekin.

Hartzaileak: ikaslea, irakaslea, familia, indibiduala, tutorea

• Baliabide motak: animazioa, testuingurututako kasua, itxitako ariketa edo problema, prozesu/prozedurak laguntzeko tresna, hipertestua, mapa kontzeptuala, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeaketa-zerbitzua, simulazioa, tutoriala

• Orientabide didaktikoa : Helburuak 1. Proiektu teknologikoak adieraztea grafiko eta marrazkien bidez, eta, horretarako, informazioa argitu eta egituratuko duten kodeak erabiltzea. 2. Adierazpen grafikoa egiteko askotariko moduak erabiltzea, eta, proiektuaren beharrak kontuan hartuta, egokiena aukeratzea. 3. Hainbat sistematan adierazitako objektu teknologikoak interpretatzea. 4. Linea eta koten erabilera normalizatua ezagutzea, proiektu teknologikoen diseinuan eta problemen ebazpenean aplikatzeko. 5. Marrazketa teknikoaren garrantzia baloratzea, teknologiaren arloan adierazpide eta komunikatzeko bide moduan.

• bistak, sistema diedrikoa, kotak, mikrometroa, perspektiba isometrikoa, normalizazioa, kalibrea, perspektiba cavvalieri, neurtzeko tresnak, eskalak, adierazpen grafikoa

Data: 23/06/2016 23:15:19

Data: 15/01/2014 14:40:32