Ikusteko urritasuna - Eskolan

Imagen 02 Sekuentzia didaktiko honen asmoa da ikusteko desgaitasuna duen pertsona batek bere ikastetxe berean eta gela berean ikas dezakeela konturatzea ikaslea; betiere zenbait egokitzapen egiten badira eta irisgarritasun fisikoa eta informaziorako sarbidea bermatzen badira. Halaber, ikusteko desgaitasuna duten pertsonen laneratzea aztertzen da. Unitatea 6-8 saiotan egiteko pentsatuta dago, kontzeptuen bloke bakoitza saio bakoitzean aztertuz. Hasieran garraiobideen sarrera egingo da eta bukaeran desgaitasuna duten pertsonen etorkizun profesionala aztertuko da.

Hartzaileak: ikaslea, irakaslea, tutorea

• Baliabide motak: eztabaidak, animazioa, autoebaluazioa, testuingurututako kasua, prozesu/prozedurak laguntzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna, joku didaktikoa, taula, bideoa, webquest

• Orientabide didaktikoa : - Ikusteko desgaitasuna duten pertsonek eguneroko jarduerak egitean dituzten arazo eta zailtasunen aurrean sentikor agertzea. - Banakako eta taldekako kontzientzia sustatzea ikusteko desgaitasuna duten pertsonekin, gizarte inklusiboa lortze aldera. - Ikusteko desgaitasuna duten pertsonen gizarteratzea sustatzea eta bizi-kalitatea hobetzea. - Ikusteko desgaitasuna duten pertsonekin amultsutasun, enpatia eta laguntza izaera sustatzea. - Irakur-idazketa errazten duten aplikazio eta sistema informatikoak eta ikusteko desgaitasuna duten pertsonei informazioa lortzen laguntzen dietenak ezagutzea.

• Laneratzeko sustatzea, Irakur-idazketa, Garraiobideak, pantaila irakurlea, Ikusteko urritasuna, Braille, Irisgarritasuna

Data: 06/02/2017 14:16:08

Data: 29/09/2011 14:15:21