DIGESTIO KONTUAK (INGURUNEA)

Imagen 02 EGITEKO NAGUSIA: Digestio-prozesuan parte hartzen duten organoen funtzionamentua ikastea eta HHko 5 urteko ikasleei ipuin labur baten bitartez ikasitakoa erakustea. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak garatu (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT)

• Formatua: Aplikazioa  Audioa  Irudia  Bideoa

• Baliabide motak: animazioa, informazioa/ezagupena analizatzeko/antolatzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna

• Orientabide didaktikoa : EGITEKO NAGUSIA: Digestio-prozesuan parte hartzen duten organoen funtzionamentua ikastea eta HHko 5 urteko ikasleei ipuin labur baten bitartez ikasitakoa erakustea. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak garatu (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT)

• Digestioa, Elikagaiak, Dieta orekatua

Data: 14/12/2011 14:31:43