IKUSMENAREN OLINPIADAK - IKUSMENA ETA ARGIA (INGURUMENA)

Imagen 02 EGITEKO NAGUSIA: Ikusmenaren zentzumena eta argiaren ezaugarriak eta portaera ezagutu, eta horiekin esperimentatu eta gero, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadetarako probak prestatzea, ikusmenari eta argiari dagozkienak. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua landu dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak landu ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT).

• Formatua: Aplikazioa  Audioa  Irudia  Bideoa

• Baliabide motak: animazioa, informazioa/ezagupena analizatzeko/antolatzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna

• Orientabide didaktikoa : EGITEKO NAGUSIA: Ikusmenaren zentzumena eta argiaren ezaugarriak eta portaera ezagutu, eta horiekin esperimentatu eta gero, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadetarako probak prestatzea, ikusmenari eta argiari dagozkienak. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua landu dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak landu ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT).

• Errefrakzioa, Begia, Ikusmena, Argia, Islapena

Data: 13/12/2011 20:32:44