ZENTZUMENEN OLINPIADAK - UKIMENA ETA LARRUAZALA (INGURUMENA)

Imagen 02 EGITEKO NAGUSIA: Ukimenaren eta larruazalaren ezaugarriak eta portaera ezagutu, eta horiekin esperimentatu eta ikertu eta gero, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadetarako, ukimenari eta larruazalari dagozkien probak prestatzea. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak gara ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT).

• Formatua: Aplikazioa  Audioa  Irudia  Bideoa

• Baliabide motak: animazioa, informazioa/ezagupena analizatzeko/antolatzeko tresna, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna, galdetegia

• Orientabide didaktikoa : EGITEKO NAGUSIA: Ukimenaren eta larruazalaren ezaugarriak eta portaera ezagutu, eta horiekin esperimentatu eta ikertu eta gero, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadetarako, ukimenari eta larruazalari dagozkien probak prestatzea. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), beren komunikazio-gaitasunak gara ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT).

• Ukimena, Materiaren propietate fisikoak, Fototipoa, Larruazala

Data: 13/12/2011 20:31:09