DASTAMENAREN ETA USAIMENAREN OLINPIADAK (INGURUNEA)

Imagen 02 EGITEKO NAGUSIA: Dastamenaren eta usaimenaren zentzumenekin zerikusia duten kontzeptuak ezagutu eta, horiekin esperimentatu ondoren, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadarako probak prestatu, zentzumen horiei buruzkoak, betiere. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), Zentzumenen Olinpiadak antolatzeko eta gauzatzeko beharrezkoak dituzten ahozko (entzumena eta adierazmena) zein idatzizko (idazmena eta irakurketa) komunikazio-gaitasunak gara ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT).

• Formatua: Aplikazioa  Audioa  Irudia  Bideoa

• Baliabide motak: animazioa, ikaskuntza/norbere lana/kooperatiboa/laguntzakoa kudeatzeko tresna

• Orientabide didaktikoa : EGITEKO NAGUSIA: Dastamenaren eta usaimenaren zentzumenekin zerikusia duten kontzeptuak ezagutu eta, horiekin esperimentatu ondoren, ikasitakoa erabiltzeko, Zentzumenen Olinpiadarako probak prestatu, zentzumen horiei buruzkoak, betiere. ZERTARAKO: LHko 5. mailako ikasleek beren gorputzarekiko jarrera arduratsua gara dezaten (INGURUNEA), Zentzumenen Olinpiadak antolatzeko eta gauzatzeko beharrezkoak dituzten ahozko (entzumena eta adierazmena) zein idatzizko (idazmena eta irakurketa) komunikazio-gaitasunak gara ditzaten (HIZKUNTZA) eta IKT bitartekoen erabileran treba daitezen (IKT)

• Usaimena, Zentzumenak, Dastamena